skip to Main Content
00989123016416 info@ayaran-trading.com
نخود سبز صادراتی

نخود سبز صادراتی، گیاهی از حبوبات است. دانه‌های نخود فرنگی داخل کیسه‌هایی قرار گرفته‌اند و این کیسه‌ها از آنجا که از گل به عمل می‌آیند و در خود دانه‌هایی را جا داده‌اند در واقع نوعی میوه هستند ولی دانه‌های نخود فرنگی از گیاه به‌شمار می‌آیند. نخودفرنگی در واقع دانه یا تخم کروی شکل ریزی است که از گیاه نخود سبز به نام حاصل می‌شود.

نخود فرنگی یا نخود سبز، یک منبع تغذیه ای در نظر گرفته می شوند. آن ها حاوی آمینو اسیدهای ضروری، سیستئین و لیسین هستند. نخود سبز یا نخود فرنگی شامل بسیاری از مواد مغذی ضروری مثل ویتامین B، ویتامین E، نشاسته، چربی ها، و پروتئین ها است.
خواص نخود فرنگی
آن ها همچنین به درمان بسیاری از بیماری ها کمک می کنند. این نخودها کم چرب، شیرین مزه و بسیار مهم برای متابولیسم پروتئین ها، چربی ها، و کربو هیدرات ها هستند.

نخود سبز صادراتی

نخود سبز كه برداشت آن در كشور ما از ارديبهشت ماه آغاز مي‌شود، يکي از سبزي‌هاي كنسروي مهم در جهان به شمار مي‌رود و در 33 كشور زراعت مي‌شود كه سطح زير كشت آن در 18 كشور بيش از 20 هزار هكتار است. کشور چین با تولید 12 میلیون و 204 هزار تن نخود فرنگی اولین کشور تولید کننده این محصول در جهان می باشد. چین با این تولید زیاد سهم 61 درصدی از تولید نخودفرنگی را به خود اختصاص داده است. کشورهای هند و آمریکا نیز هر کدام با تولید 4.8 میلیون تن و 311 هزار تن به ترتیب در رتبه های دوم و سوم این رده بندی قرار دارند.

منطقه زنجان، شهرستان طارم یکی از قطب‌های اصلی کشاورزی استان زنجان محسوب می‌شود که سالانه محصولات متنوعی را روانه بازار می‌کند که یکی از این محصولات نخودفرنگی است. طبق آمار گمرک در 3 ماه منتهی به خرداد سال 95, حدود 226 تن نخود فرنگی صادر شده است.کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان و مالزی خریداران نخود سبز ایران هستند.

شرکت بازرگانی سیراف هم اکنون در زمینه خرید و فروش انواع میوه همچون سیب درختی، انار، کیوی، انگور، شلیل، هلو، انجیر، توت فرنگی، هندوانه ،خربزه، طالبی، گیلاس، آلبالو، زردآلو، به، خرمالو،  … به تمامی کشورها در حال فعالیت است. در صورت نیاز به سیب درختی صادراتی،  انار صادراتی،کیوی صادراتی، انگور صادراتی، شلیل صادراتی، هلو صادراتی،انجیر صادراتی، هندوانه صادراتی، توت فرنگی صادراتی ، خربزه صادراتی، طالبی صادراتی، گیلاس صادراتی، آلبالوصادراتی، زردآلو صادراتی،خرمالو صادراتی، به صادراتی و … با ما تماس بگیرید.

Email: sirafmarine@gmail.com                     Iran Office: 00989123016416                       Dubai Office : 00971553322733

Address: Siraf Marine Services.LLC Suite NO 136 Al Khaleej Road Hamriyeh Port Customs BLDG, POBox : 122025 Dubai,UAE Tel : +9714 3442511

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

امتیاز ما
Back To Top
مکالمه از طریق واتساپ (Contact Us By WhatsApp)