skip to Main Content
00989123016416 info@ayaran-trading.com
فلفل دلمه ای صادراتی

فلفل دلمه ای صادراتی

فلفل دلمه ای صادراتی نوعی فلفل که به رنگهای قرمز، زرد، سبز و نارنجی یافت می‌شود. از ویژگی‌های آن این است که به تندی دیگر گونه‌های فلفل نیست. به همین دلیل در انگلستان و ایرلند «فلفل شیرین» نیز نامیده می‌شود. این گیاه بومی مکزیک، آمریکای مرکزی و شمال آمریکای جنوبی است. دانهٔ این گیاه در سال ۱۴۹۳ به اسپانیا حمل شد و از آنجا به سراسر اروپا، آسیا و آفریقا گسترش یافت. امروزه چین و پس از آن مکزیک و اندونزی بزرگترین تولیدکنندهٔ فلفل در جهان هستند.

فلفل دلمه ای دارای ضد انعقادی ست که از لخته شدن خون در قلب و اطراف آن جلوگیری می کند. این لخته های خون معمولا باعث حملات قلبی می شود. از دیگر خواص فلفل دلمه ای وجود ویزان زیاد ویتامین C در آن است و مطالعات نشان داده اند که ارتباط زیادی میان کمبود ویتامین C و بیماری های قلبی عروقی وجود دارد.

گزارش ها نشان می دهند اسید فولیک که یکی از مهمترین عناصر تشکیل دهنده فلفل دلمه ای است می تواند خطر ابتلا به سرطان سینه در زنان را کاهش دهد. ویتامین E موجود در آن هم توانایی مهار تولید مواد شیمیایی که باعث رشد سلول های سرطانی می شود، شناخته شده است.

صادرات فلفل دلمه ای

آب و هوای سازگار با اقلیم فلفل دلمه، آب و هوای گرم و مرطوب است. آب وهوای استان های هرمزگان، بوشهر، خوزستان و جنوب سیستان بلوچستان برای کاشت فلفل دلمه مناسب هستند. بهترین نوع کشت برای فلفل دلمه، کشت گلخانه ای است. با وجود فناوری گلخانه ای، تمام شهر های ایران زیر ساخت و آب هوای مناسب برای کاشت فلفل دلمه ای را دارا هستند. کشت گلخانه ای به دلیل رسیدگی راحت تر، ریسک پایین ترو بالا رفتن کیفیت محصول، توجیه اقتصادی دارد.

فلفل دلمه ای صادراتي ايران در کشور هاي مختلف از جمله امارات، عمان، قطر، کويت، عراق و روسيه طرفداران زيادي دارد.

شرکت بازرگانی سیراف هم اکنون در زمینه خرید و فروش انواع میوه همچون سیب درختی، انار، کیوی، انگور، شلیل، هلو، انجیر، توت فرنگی، هندوانه ،خربزه، طالبی، گیلاس، آلبالو، زردآلو، به، خرمالو،  … به تمامی کشورها در حال فعالیت است. در صورت نیاز به سیب درختی صادراتی،  انار صادراتی،کیوی صادراتی، انگور صادراتی، شلیل صادراتی، هلو صادراتی،انجیر صادراتی، هندوانه صادراتی، توت فرنگی صادراتی ، خربزه صادراتی، طالبی صادراتی، گیلاس صادراتی، آلبالوصادراتی، زردآلو صادراتی،خرمالو صادراتی، به صادراتی و … با ما تماس بگیرید.

Email: sirafmarine@gmail.com                     Iran Office: 00989123016416                       Dubai Office : 00971553322733

Address: Siraf Marine Services.LLC Suite NO 136 Al Khaleej Road Hamriyeh Port Customs BLDG, POBox : 122025 Dubai,UAE Tel : +9714 3442511

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

امتیاز ما
Back To Top
مکالمه از طریق واتساپ (Contact Us By WhatsApp)