skip to Main Content
00989123016416 info@ayaran-trading.com
صادرات گوجه سبز

گوجه‌ سبز میوهٔ کوچک و آبدار، دارای پوست نازک به رنگ سبز یا سرخ و یک هستهٔ سخت است. طعم گوجه سبز ترش است و در مصرف آن باید کمی احتیاط کرد. این میوه، برای اولین بار در کشور فرانسه کاشت شد و ارزش غذایی بالایی برای مردم آن منطقه داشت، سپس به تدریج در سراسرجهان کشت شد.

این درخت هرسال بارور می شود و تقریبا در بیشتر کشورها کاشت می شود و در خاک مرطوب رشد می کنند و به نور فراوان خورشید و آبیاری منظم نیاز دارند . این میوه غنی از ویتامین ب است که در مناطق مختلف آب و هوایی رشد می کند. گوجه سبز می تواند تازه و به صورت خشک مصرف شود.ویتامین آ و ویتامین ث، منبع فیبر، مس و پتاسیم ، آهن دارد.

صادرات گوجه سبز

چین بزرگترین تولید کننده گوجه سبز در دنیاست، خاطرنشان کرد: سالانه بیش از 9 میلیون تن محصول گوجه سبز در چین تولید می شود.  ایران به لحاظ تولید گوجه سبز رتبه ششم دنیا را دارد.

 استان های معتدل و سرد خاستگاه گوجه سبز هستند، در حال حاضر گوجه سبز در استان های گیلان، مازندران، مرکزی، کرمانشاه، خراسان رضوی، حوزه دماوند استان تهران، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی تولید می شود.

شرکت بازرگانی سیراف هم اکنون در زمینه خرید و فروش انواع میوه همچون سیب درختی، انار، کیوی، انگور، شلیل، هلو، انجیر، توت فرنگی، هندوانه ،خربزه، طالبی، گیلاس، آلبالو، زردآلو، به، خرمالو،  … به تمامی کشورها در حال فعالیت است. در صورت نیاز به سیب درختی صادراتی،  انار صادراتی،کیوی صادراتی، انگور صادراتی، شلیل صادراتی، هلو صادراتی،انجیر صادراتی، هندوانه صادراتی، توت فرنگی صادراتی ، خربزه صادراتی، طالبی صادراتی، گیلاس صادراتی، آلبالوصادراتی، زردآلو صادراتی،خرمالو صادراتی، به صادراتی و … با ما تماس بگیرید.

Email: sirafmarine@gmail.com                     Iran Office: 00989123016416                       Dubai Office : 00971553322733

Address: Siraf Marine Services.LLC Suite NO 136 Al Khaleej Road Hamriyeh Port Customs BLDG, POBox : 122025 Dubai,UAE Tel : +9714 3442511

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

امتیاز ما
Back To Top
مکالمه از طریق واتساپ (Contact Us By WhatsApp)