skip to Main Content
00989123016416 info@ayaran-trading.com
صادرات توت فرنگی

توت‌فرنگی معمولاً در آب و هوای معتدل گرم و در بستری غنی از گیاه خاک رشد می‌کند و به شدت در اثر سرما آسیب‌پذیر است. توت‌فرنگی تاریخچه‌ای نسبتاً جدید دارد. ۲۵۰ تا ۳۰۰ سال قبل، توت‌فرنگی به شکل امروزی وجود نداشت و اکثر کاربردهای آن به شکل دارویی بود. فرانسه اولین کشوری بود که کشت توت‌فرنگی را از جنگل به مزارع رساند و از آن گیاه اهلی مخصوص مصرف انسان ساخت.

آنتی اکسیدان های موجود در توت فرنگی و همچنین پتاسیم بالای درون توت فرنگی باعث کاهش خطر لخته های خون خطرناک در مغز که باعث سکته مغزی می شوند، کمک می نمایند. این میوه مغذی و پرفایده چربی خوب خون را افزایش داده، برای فشار خون بالا مفید است و به شما برای محافظت در برابر سرطان کمک می نماید. این میوه جزو 20 میوه پر از آنتی اکسیدان بوده و منبعی خوب برای تامین پتاسیم و کلسیم می باشد. فقط 8 عدد توت فرنگی، ویتامین C ای بیشتر از 1 پرتقال دارند. در ادامه به بررسی خواص توت فرنگی و فواید این میوه خوشمزه و پرطرفدار می پردازیم.

توت فرنگی صادراتی

استان کردستان در رتبه نخست تولید توت فرنگی کشور جای دارد و شهرستان‌های سنندج، کامیاران، سروآباد و مریوان به ترتیب، بیشترین میزان توت فرنگی استان را تولید می‌کنند.  اساس آمار منتشر شده توسط سازمان فائو، کشور چین با تولید 3 میلیون 793 هزار تن توت فرنگی اولین کشور تولید کننده این میوه در جهان می باشد. بعد از کشور چین، کشورهای آمریکا و مکزیک هر کدام با تولید 1.4 میلیون تن و 468 هزار تن به ترتیب در رتبه های دوم و سوم این رده بندی قرار دارند.

شرکت بازرگانی سیراف هم اکنون در زمینه خرید و فروش انواع میوه همچون سیب درختی، انار، کیوی، انگور، شلیل، هلو، انجیر، توت فرنگی، هندوانه ،خربزه، طالبی، گیلاس، آلبالو، زردآلو، به، خرمالو،  … به تمامی کشورها در حال فعالیت است. در صورت نیاز به سیب درختی صادراتی،  انار صادراتی،کیوی صادراتی، انگور صادراتی، شلیل صادراتی، هلو صادراتی،انجیر صادراتی، هندوانه صادراتی، توت فرنگی صادراتی ، خربزه صادراتی، طالبی صادراتی، گیلاس صادراتی، آلبالوصادراتی، زردآلو صادراتی،خرمالو صادراتی، به صادراتی و … با ما تماس بگیرید.

Email: sirafmarine@gmail.com                     Iran Office: 00989123016416                       Dubai Office : 00971553322733

Address: Siraf Marine Services.LLC Suite NO 136 Al Khaleej Road Hamriyeh Port Customs BLDG, POBox : 122025 Dubai,UAE Tel : +9714 3442511

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

امتیاز ما
Back To Top
مکالمه از طریق واتساپ (Contact Us By WhatsApp)