skip to Main Content
00989123016416 info@ayaran-trading.com
گوجه سبز صادراتی ایران

گوجه سبز صادراتی ایران

 گوجه سبز صادراتی ایران ، درختی  خزان پذیر است از ارقام آلوی اروپایی، خاستگاه آن چین است و با عمر اقتصادی50 سال و زمان رسیدن میوه اواسط خرداد ماه برروی پایه  آلوچه بذری پیوند می شود نسبت به تحمل خشکی نیمه متحمل است و تحمل سرمای زمستان را تا  20c- الی 33c- درجه سانتی گراد را دارد با میوه ای گوشتی، آبدار و با هسته ای سفت در مرکز است که پوستی نازک هم دارد. رنگ میوه در اوایل رسیدن سبز  بوده و در این زمان ترش مزه است بعد کمی زرد می شود و اگر بیشتر روی درخت بماند تقریبا قرمز خواهد شد و در این مرحله ترشی کمتری دارد. 

گوجه سبز صادراتی ایران

ارقام گوجه سبز

گوجه سبز برغانی

این رقم گوجه سبزمتوسط ارتفاع آن  5/5متر،میوه قلبی شکل و صاف رنگ آن موقع رسیدن قرمز جگری با خال های زرد است،طعم میوه شیرین و سفت و آبدار،رنگ گوشت میوه زرد و  هسته به گوشت می چسبد.

گوجه سبز آذرشهر

شکل میوه قلبی،صاف و رنگ آن زیتونی مایل به زرد با زمینه گلی،شیرین،رنگ گوشت سبز روشن و زمان رسیدگی کامل زرد و هسته به گوشت می چسبد.طعم میوه ملس و زمانی که می رسد به طور کامل شیرین می شود.

گوجه سبز ملایر

زودبازده و میوه آن به رنگ سبز روشن مایل به گلی، گرد حجم متوسط با طعمی میخوش است. اواخر خرداد و اوایل تیر زمان رسیدن آن می باشد.

گوجه سبز سلطانی

میوه قلبی شکل صاف و رنگ گلی با زمینه زرد با طعم شیرین مایل به ملس و رنگ گوشت زرد است. هسته به گوشت چسبیده است. میوه در اواخر تیر ماه می رسد.

گوجه سبز صادراتی ایران

صادرات گوجه سبز

چین بزرگترین تولید کننده گوجه سبز در دنیاست، خاطرنشان کرد: سالانه بیش از 9 میلیون تن محصول گوجه سبز در چین تولید می شود.  ایران به لحاظ تولید گوجه سبز رتبه ششم دنیا را دارد. استان های معتدل و سرد خاستگاه گوجه سبز هستند، در حال حاضر گوجه سبز در استان های گیلان، مازندران، مرکزی، کرمانشاه، خراسان رضوی، حوزه دماوند استان تهران، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی تولید می شود.

شرکت بازرگانی سیراف به عنوان فعالترین شرکت در حوزه تامین و صادرات پیاز قرمز آمادگی خود را در زمینه فروش عمده و صادرات پیاز قرمز را اعلام می کند. پیاز صادراتی ایران به عنوان یکی از محصولات کشاورزی و غذایی اساسی در هر کشوری شناخته می شود.

بنابراین پیاز قرمز صادراتی در میان صادرکنندگان کشورهای مختلف از محبوبیت خاصی برخوردار است. لازم بذکر است صادرات پیاز نیازمند یک سری اصول و مراحل مطالبق با قوانین سال 2020 است. در صورت هرگونه سوال در خصوص صادرات پیاز با شماره 09123016416 تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

امتیاز ما
این نوشته 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

Back To Top
مکالمه از طریق واتساپ (Contact Us By WhatsApp)