skip to Main Content
00989123016416 info@ayaran-trading.com
آلو صادراتی ایران

آلو صادراتی ایران

آلو ایران

آلو صادراتی ایران، یک میوه تک‌هسته‌ای که از لحاظ رنگ، شکل و اندازه دارای گونه‌های متفاوتی است. آلو ارزش تغذیه‌ای فراوانی دارد. این میوه را هم به صورت خام می‌توان خورد و هم درون انواع خوراک از آن استفاده کرد. این میوه كم و بیش در مناطق مختلف پرورش می یابد كه دارای انواع مختلفی مثل : آلو بخارا ، آلو زرد ، آلو سیاه ، آلوچه و … می باشد. 

آلوها و گونه­ های نزدیک آن­ها در فصل­های مختلف به ترتیب از اواسط تابستان تا اوایل پاییز، بسته به آب و هوا، تولید شده و انواع خاصی دارند.

آلو صادراتی ایران

ارقام آلو

آلو لومبارد: 

دارای میوه های بزرگ قرمز یا ارغوانی رنگ بیضی شکل می باشد. این گروه شامل لومبارد و ویکتوریا است.

آلو یلواگ:

آلوهای بزرگ زرد کمرنگ یا قرمز لاکی و بیضی شکل هستند که طعم شیرینی دارند.

آلو شایرو:

این آلو سبز زرد مایل به سبز و شکل گرد کمی کشیده، میوه های کوچک و شیرین میخوش است.

آلو سانتارزا:

آلو زودبازده با میوه های گرد کمی کشیده بزرگ به رنگ بنفش تا قرمز لاکی و گوشت میوه کهربایی که در نزدیکی پوست میوه قرمز رنگ شده است طعم میوه شیرین میخوش می باشد.

آلو قطره طلا:

میوه این نوع زرد طلایی و به شکل گرد اندکی نوک دار و کشیده است.

آلو صادراتی ایران

صادرات آلو

شهرستانهای نیشابور و طرقبه-شاندیز در خراسان رضوی به عنوان مهمترین مناطق تولید آلو در کشور هستند. این محصول برای کشاورزان منطقه خرو که مهمترین مرکز تولید آلوی صادراتی کشور است سالانه بیش از 45 میلیارد تومان درآمد دارد. شهر خرو پایتخت آلو صادراتی ایران است . همه ساله بیش از 1700تن از تولیدات خشکباری آلو در این شهر کوچک به کشورهای پاکستان، هند و امارات متحده عربی صادر می شود. ایران در مقام سیزدهم صادرات آلو قرار دارد.

شرکت بازرگانی سیراف به عنوان فعالترین شرکت در حوزه تامین و صادرات پیاز قرمز آمادگی خود را در زمینه فروش عمده و صادرات پیاز قرمز را اعلام می کند. پیاز صادراتی ایران به عنوان یکی از محصولات کشاورزی و غذایی اساسی در هر کشوری شناخته می شود.

بنابراین پیاز قرمز صادراتی در میان صادرکنندگان کشورهای مختلف از محبوبیت خاصی برخوردار است. لازم بذکر است صادرات پیاز نیازمند یک سری اصول و مراحل مطالبق با قوانین سال 2020 است. در صورت هرگونه سوال در خصوص صادرات پیاز با شماره 09123016416 تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

امتیاز ما
این نوشته 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

Back To Top
مکالمه از طریق واتساپ (Contact Us By WhatsApp)