skip to Main Content
00989123016416 info@ayaran-trading.com
زردآلو صادراتی ایران

زردآلو صادراتی ایران

زردآلو صادراتی ایران با کیفیت بالا با ویژگی های خاص خود می باشد. زردآلو میوه ای شبیه هلو یا آلو است. این میوه‌ها دارای پوست خارجی نرم و خوشمزه ای هستند. در وسط زردآلو هسته ای قرار دارد که به هنگام خوردن آن باید مراقب دندان‌های خود باشید. این هسته بسیار سفت و محکم است.

زردآلو صادراتی ایران

معمولا زردآلو به رنگ زرد و نارنجی است که رنگ قرمزی بر روی یک طرف آن وجود دارد. زردآلو میوه ای کوهستانی است که در ییلاقات به عمل می آید. میوه ی زردآلو دارای طبیعتی سرد و تر است که البته نوع شیرین آن خاصیت گرم تری دارد.زردالو از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. این میوه دارای مقادیر زیادی قند طبیعی است.

انواع زردآلو

  • زردآلو شاهرودی:دارای میوه ای درشت,کشیده ,نوک تیزو شیرین می باشد, پوست آن زرد و قرمز و رنگ گوشت میوه آن زرد است. دارای قدرت حمل و نقل مناسب و بازار پسندی قابل قبول است.
  • زردآلو اوردباد: میوه هایی با درشتی متوسط روی سطح زرد رنگ می باشد. گوشت میوه زرد، سفت و نسبتاً شیرین است.
  • زردآلو عسگرآبادی: میوه درشت و روی سطح زردرنگ می باشد، گوشت میوه سفید ، سفت و شیرین است.
  • زردآلو شاهرودی: میوه هایش نیمه درشت بوده و بسیار جذاب می باشد وروی سطح نارنجی متمایل به قرمزمی باشد.
  • زردآلو جهانگیری: میوه آن تخم مرغی،به رنگ زرد و قرمز،گوشت آن زرد پررنگ و در اواخر تیرماه می رسد و مناسب برای تازه خوری و قابلیت انباری مناسبی ندارد.
  • زردآلو تبرزه: این زردالو میوه ای متوسط  شکل و کرد با رنگ قرمز کم رنگ و گوشتی زرد  دارد  رنگ اصلی میوه در موقعرسیدن در قالب سرخ قرمز تیره می باشد 
زردآلو صادراتی ایران

 صادرات زردآلو

ايران پس از تركيه دومين توليدكننده زردآلو در جهان محسوب مي‌شود. زردآلو صادراتی ایران به کشورهای آذربایجان، امارت متحده عربی، بحرین، عراق، عمان، قزاقستان، قطر، کویت، هند، روسیه، بلاروس و… ارسال می گردد.

شرکت بازرگانی سیراف به عنوان فعالترین شرکت در حوزه تامین و صادرات پیاز قرمز آمادگی خود را در زمینه فروش عمده و صادرات پیاز قرمز را اعلام می کند. پیاز صادراتی ایران به عنوان یکی از محصولات کشاورزی و غذایی اساسی در هر کشوری شناخته می شود.

بنابراین پیاز قرمز صادراتی در میان صادرکنندگان کشورهای مختلف از محبوبیت خاصی برخوردار است. لازم بذکر است صادرات پیاز نیازمند یک سری اصول و مراحل مطالبق با قوانین سال 2020 است. در صورت هرگونه سوال در خصوص صادرات پیاز با شماره 09123016416 تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

امتیاز ما
این نوشته 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 4 =

Back To Top
مکالمه از طریق واتساپ (Contact Us By WhatsApp)