skip to Main Content
00989123016416 info@ayaran-trading.com
آلبالو صادراتی ایران

آلبالو صادراتی ایران

صادرات آلبالو

سالانه حدود یک میلیون و دویست هزار تن آلبالو در جهان تولید می‌شود که ایران با تولید 107 هزار تن آلبالو صادراتی ایران ، پنجمین تولیدکننده آلبالو در جهان به شمار می‌رود.

کشورهای صادرکننده آلبالو

ایتالیا و آمریکا جزو اولین کشورهای تولیدکننده آلبالو هستند و بیش از ۲۰۰ هزار تن هر ساله میوه آلبالو دارند. بعد از ایتالیا در اروپا کشور آلمان است که محصول سالانه آن به بیش از ۱۵۰ هزار تن می‌رسد.

در ایران نیز درختان آلبالو درختان قدیمی محسوب می‌شوند که در بسیاری از استان‌های کشور از جمله لرستان، تهران، همدان، کردستان و سمنان تولید محصول زیادی دارد.

استان سمنان 281 هکتار باغ آلبالو دارد که با متوسط تولید 11 هزار و 582 کیلوگرم در هکتار مقام اول عملکرد در واحد سطح آلبالو در کشور را به خود اختصاص داده است اما متاسفانه به‌دلیل نبود امکانات حمل و نقل هوایی این میوه به جای صادرات، کنسانتره می‌شود و عمدتا در داخل مصرف می‌شود.

بنابراین آلبالو صادراتی ایران هم در زمره محصولاتی است که از نبود بسته‌بندی و نامناسب نبودن امکانات صادراتی رنج می‌برد و از ارزآوری این میوه ایرانی که می‌تواند در بازارهای جهانی کسب کند مغفول مانده‌ایم.

نحوه جمع آوری آلبالو صادراتی

آلبالو صادراتی ایران باید حتما با دم چیده شود تا میوه طراوت خود را حفظ کند. سپس در جعبه هایی با وزن مناسب جمع گردد تا فشار و وزن زیاد سبب له شدن میوه نگردد.
خرید بهترین نوع این میوه را برای ارسال به کشور های دیگر می توان به صورت آنلاین نیز انجام داده و بعد از سپری کردن مراحل لازم محصول خود را به سلامت دریافت نمود.

شرکت بازرگانی سیراف به عنوان فعالترین شرکت در حوزه تامین و صادرات پیاز قرمز آمادگی خود را در زمینه فروش عمده و صادرات پیاز قرمز را اعلام می کند. پیاز صادراتی ایران به عنوان یکی از محصولات کشاورزی و غذایی اساسی در هر کشوری شناخته می شود.

بنابراین پیاز قرمز صادراتی در میان صادرکنندگان کشورهای مختلف از محبوبیت خاصی برخوردار است. لازم بذکر است صادرات پیاز نیازمند یک سری اصول و مراحل مطالبق با قوانین سال 2020 است. در صورت هرگونه سوال در خصوص صادرات پیاز با شماره 09123016416 تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. 

همراهان عزیز می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

امتیاز ما
این نوشته 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

Back To Top
مکالمه از طریق واتساپ (Contact Us By WhatsApp)