skip to Main Content
00989123016416 info@ayaran-trading.com
شلیل صادراتی ایران

شلیل صادراتی ایران

شلیل

شلیل صادراتی ایران میوه‌ای از خانواده هلو است که به هلوی بدون کرک نیز معروف است و طعم آن  شیرین‌تر از هلو می‌یاشد و از بهترین میوه‌ها برای کسانی است که گرمازده شده‌اند.

شلیل صادراتی ایران

این میوه بومی آسیا است. و از دوهزار سال قبل در چین رشد می‌نموده و از طریق جاده ابریشم به ایران راه پیدا کرده است و مرغوب‌ترین و بهترین نوع آن در حال حاظر در ایران کشت می‌شود.

انواع شلیل

گونه‌ای از شلیل به نام شفترنگ یا به گویش عامه شبرنگ می‌باشد که رنگ قرمز آن روشنتر است و درخت آن سریع رشد می‌کند و گونه‌ای بسیار پر بازده است. گوشت میوه زرد و هسته به میوه متصل است.

انواع دیگر شلیل به نام‌های: شلیل سفید، شلیل شمس، شلیل مغان، رد گلد و… است که بعضاً دیررس می‌باشند.

شلیل صادراتی ایران

انواع شلیل در باغات استانهای تهران، کرج، مازندران، خراسان شمالی، همدان، قزوین و کردستان تولید می‌شود که استان البرز رتبه نخست تولید شلیل در کشور را دارد.

ایران در زمینه تولید شلیل دارای رتبه هفتم می باشد ولی متاسفانه در زمینه صادرات این محصول دارای رتبه پنجاهم در جهان می باشد.

خریداران شلیل صادراتی ایران معمولاً از کشورهای روسیه – عراق – افغانستان – پاکستان – ترکیه – تایلند – هند – کشورهای اروپایی و کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند.

شرکت بازرگانی سیراف به عنوان فعالترین شرکت در حوزه تامین و صادرات پیاز قرمز آمادگی خود را در زمینه فروش عمده و صادرات پیاز قرمز را اعلام می کند. پیاز صادراتی ایران به عنوان یکی از محصولات کشاورزی و غذایی اساسی در هر کشوری شناخته می شود.

بنابراین پیاز قرمز صادراتی در میان صادرکنندگان کشورهای مختلف از محبوبیت خاصی برخوردار است. لازم بذکر است صادرات پیاز نیازمند یک سری اصول و مراحل مطالبق با قوانین سال 2020 است. در صورت هرگونه سوال در خصوص صادرات پیاز با شماره 09123016416 تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

امتیاز ما
این نوشته 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شانزده =

Back To Top
مکالمه از طریق واتساپ (Contact Us By WhatsApp)